Stratmark Ii

Tämä kirja raportoi vuonna 2005 käynnistyneen, strategisen markkinoinnin tilaan ja vaikuttavuuteen keskittyneen StratMark-tutkimusprojektin ydintulokset sekä taustan kompaktissa muodossa. Markkinasuuntautuneisuudessa ja markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamisessa yrityksillämme on vielä runsaasti kehittämistä - valopilkkujakin toki löytyy! Tutkimustulokset antavat runsaasti pohdittavaa yritysten ylimmälle johdolle ja markkinoinnin ammattilaisille.


ISBN-10:
9521416726
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
2.
Painovuosi:
2011
Sidosasu:
nid.
Sivumäärä:
173 s.
Tekijät:
Henrikki Tikkanen, Johanna Frösen
Viivakoodi 9789521416729
Tuotekoodi 28010977
Tekijä Tikkanen, Frösen
30,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.