Tutkimusmatka Lojaliteettimarkkinointiin, Kuinka

Kirja on tutkimusmatka lojaliteettimarkkinoinnin parhaisiin käytäntöihin. Se näyttää, että markkinoinnin maailma on muuttunut: toiminta on siirtynyt digitalisiin ympäristöihin, asiakkaat osallistetaan liiketoiminnan kehittämiseen ja yritykset verkottuvat asiakastyössään. Avainhuomio on, että digitaalisuuden aikakausi on johtanut asiakkuustyön jääkauteen. Palveliminen on unohtunut ja asiakkaat ovat heitteillä. Asiakkaita ei enää puhutella tunteella, eivätkä markkinnoijat osaa pitää asiakkaittaan virkeinä.

Edelläkävijöillä sen sijaan on intiimi ote asiakkaseensa. Ne ymmärtävät, että henkilökohtainen asiakaspalvelu verkossa vaatii uudenlaista osaamista ja sisältöä. Tältä tutkimusmatkalta tuodaankin tuliaisiksi läsnäolomarkkinoinnin käsite.

Kirjassa esitellään kymmenen asiakaslojaliteetin rakentamisen kilpailukeinoa ja niihin liittyvät teesit. Kunkin keinon osalta esitellään kiinnostavia keissejä, jotka kuvaavat tuoreimpia markkinoinnin käytäntöjä ja uutta asiakaslojaliteettiajattelua.


ISBN-10:
9521414537
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2009
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
222
Tekijät:
Hannu Mattinen, Sinikka Sierla
Viivakoodi 9789521414534
Tuotekoodi 28010959
Tekijä Mattinen, Sierla
4,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.