Netti mullistaa markkinoinnin, hyödynnä uudet mahdollisuudet!

Meneillään on markkinoinnin historian merkittävin mullistus; suurin osa markkinointiin liittyvästä tekemisestä ja sisällöstä siirtyy nettiin.

Ei siitä syystä, että markkinoijat niin päättävät, vaan siksi, että asiakkaat niin haluavat. Asiakkaat ovat saaneet käyttöönsä uusia välineitä tuottaa ja jakaa tietoa, pitää yhteyttä ja vaikuttaa. Markkinoinnin vanhojen pelisääntöjen, kuten massamainonnan ja muun yksisuuntaisen viestinnän, soveltaminen ei takaa menestystä. 

Markkinoinnin muutos koskettaa kaikkia organisaatioita. Netti mullistaa markkinoinnin kertoo, miksii internetin mahdollisuudet muutetaan vuorokauden ympäri toimivaksi markkinointikoneistoksi, joka kasvattaa markkinoijan sähköisiä juuria ilman päällekäyvää ja kallista mediamainontaa.

Tämä teos

  • avaa internetin markkinointimahdollisuudet ja -keinot selkeässä ja konkreettisessa muodossa ilman teknologiajargonia
  • kertoo, miten internetin avulla voidaan luoda kestäviä ja kannattavia asiakkuuksia ja miten asiakkaan saadaan tuottamaan  ja jakamaan markkinointiviestejä
  • selittää, miten asiakkaita magneetin lailla puoleensa vetävä inbound-markkinointimalli voidaan rakentaa
  • esittää keinoja parantaa markkinoinnin kannattavuutta ja mitattavuutta

Kirja on tarkoitettu markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilaisille sekä organisaatioiden johdolle. Kirja soveltuu kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin sekä järjestöjen ja yhdistysten käyttöön. Kirja sopii myös oppikirjaksi erilaisiin markkinoinnin ja viestinnän koulutusohjelmiin.


ISBN-10:
9521414502
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2009
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
375
Tekijät:
Jari Juslen
Viivakoodi 9789521414503
Tuotekoodi 28010957
Tekijä Juslen
4,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.