Myynninmurtajat, 20 Uskomusta B2B-Myynnistä

Ei ole parempaa aikaa kasvattaa markkinaosuutta kuin lama. Se on nopein ja halvin tilaisuus. Asiakkailla on aikaa tutkia ja etsiä. On siis paras hetki tarjota ratkaisuja - eli myydä.

Kirjaan on tutkimuksen pohjalta koottu 20 yleisintä myyntiä jarruttavaa uskomusta: mitä suomalainen B2B-myyjä sanoo syyksi, jos kauppa ei käy.

Onko muilla paremmat asiakkaat? Eikö asiakasta saa koskaan kiinni? Onko myönnettävä, että kilpailijalla on paremmat ja halvemmat tuotteet? Jäänkö odottamaan asiakkaan aloitetta?

Kirjailijat murskaavat säälittä myytit ja antavat konkreettiset toimintaohjeet, miten eri tilanteissa on toimittava. 

Kirja avaa uusia näkemyksiä B2B-myynnissä toimiville: myyntijohtajille, myynnin johtoon aikoville ja kaikille henkilökohtaista myyntityötä tekeville.

Vietä kymmenen minuuttia päivässä tämän helppokäyttöisen kirjan parissa, niin opit murtamaan myynnin negatiiviset kierteet ja voit keskittyä päätehtävääsi - olivat ajat sitten hyvät tai huonot. Tämän lähemmäs käytäntöä ei nojatuolissa voi päästä.

Huom! Sisältää myös muistilistoja ja suunnittelumalleja.


ISBN-10:
9521414162
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2008
Sidosasu:
nid.
Sivumäärä:
188
Tekijät:
Petteri Hakala, Lalle Michelsson
Viivakoodi 9789521414169
Tuotekoodi 28010952
Tekijä Hakala, Michelsson
10,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.