Projektimarkkinointi

Yhä useampi teollisuusyritys siirtyy paremman tuoton toivossa projektitoimittajaksi: tuotteiden myyjästä ratkaisujen tai systeemien tarjoajaksi. Toisaalta monet perinteiset projektiyritykset, esimerkiksi rakennusten ja voimalaitosten toimittajat, etsivät strategisempaa lähestymistä markkinointiinsa optimoidakseen asiakas- ja verkostosuhteensa. Silloin on tärkeä ymmärtää aukottomasti, mihin projektiliiketoimintojen tuottopotentiaali perustuu.

Projektimarkkinointi -teos kuvaa systemaattisesti projekteihin tai ratkaisuihin suuntautuneen yrityksen arvonluonnin ja ansainnan logiikoita sekä markkinoinnin ja myynnin malleja. Tutkimustietoon perustuvasta teoksesta hyötyvät johtajien ja alan ammatilaisten sekä liiketalouden opiskelijoiden ohella myös sijoittajat, jotka usein pitävät projekti- ja ratkaisubisnestä vaikeaselkoisena sijoituskohteena.


ISBN-10:
9521413417
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2008
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
240
Tekijät:
Henrikki Tikkanen, Jaakko Aspara
Viivakoodi 9789521413414
Tuotekoodi 28010941
Tekijä Tikkanen, Aspara
10,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.