Myymäläympäristö elämysten tuottajana

Kirja on ensimmäinen myymäläympäristöstä ja elämysshoppailusta kertova suomenkielinen teos. Se johdattelee elämysmarkkinoinnin saloihin, kurkistaa ostotilanteeseen ja kuvailee myymälöiden tulevaisuuden kehitystä. Kirjan kirjoittaja analysoi yksityiskohtaisesti myymäläympäristön eri osatekijöitä esitellen tutkimustuloksia ja lukuisia esimerkkejä maailmalta onnistuneista ja innovatiivisista myymäläympäristöratkaisuista.

Teos toimii nykyaikaisena työkalupakkina myymäläympäristön rakentajille ja on tehokas työkalua ajantasaistamaan omaa myymäläfilosofiaa. Se sopii niin pienille kuin pinta-alaltaan suuremmillekin liikkeille sekä food- että non-food-sektoreille. Teos kuvaa, miten myymäläympäristö vaikuttaa kuluttajaan ja syventyy niihin myymäläympärstön osatekijöihin, jotka synnyttävät positiivisia kokemuksia ja elämyksiä. Tämä moderni työkalupakki auttaa keräämään ideoita ja kehittämään uutta.

Kirja on suunnattu vähittäiskaupoille ja niiden ketju- ja myymäläpäälliköille, -johtajille ja -suunnittelijoille, tuottepäälliköille, brändisuunnittelijoille sekä visuaalisen markkinoinnin parissa työskenteliville henkilöille. Visual Merchandisers- henkilöille sekä kaupallisen ja taideteollisen alan opiskelijoille.

KTM, CEMS, MIM, Visual Merchandiser Susanne Markkanen on asunut ja opiskellut useita vuosia designin ja myymäläsuunnittelun edelläkävijäkaupungissa Milanossa. Hän työskentelee tällä hetkelää markkinointitutkijana tutkimustoimisto Nero Partners Oy:llä.


ISBN-10:
9521413131
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2008
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
229
Tekijät:
Susanne Markkanen
Viivakoodi 9789521413131
Tuotekoodi 28010935
7,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.