Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0

Markkinointi on murrosvaiheessa, ja taustalla ovat internetin uudet vaatteet. Internetistä on tulossa tärkein markkinointimedia, eräänlainen kokoomamedia, jonka pariin ihmiset ohjataan muista medioisa. Internet on totuttanut kuluttajat vuoropuheluun ja osallistumiseen; internet on yhteisöllisyyteen perustuva media. Miten yritykset voivat hyödyntää uutta yhteisöllistä mediaa  - - uutta internetiä - markkinoinnissaan?

Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0 -teoksessa esitellään internetin uusia ilmiöitä ja tarjotaan uusi malli markkinointiajatteluun: 4P on nyt CREF. Yritysten on internetin aikakaudella panostettava uudenalaiseen yhteistyöhön asiakkaiden kanssa ja tarjottava asiakkailleen kokemuksia. Uusi internet edellyttää yrityksiltä myös ansaintamallin päivittämistä sekä löydettävyytensä varmistamista.

Teoksessa tarjotaan internetin käytännön huippuosaajien pureskelemaa tietoa web-markkinoinnista ja internetis tehokkaasta hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Teos on suunnattu ennen kaikkea liiketoimintaympäristöön markkinoijille ja päättäjille sekä tutkijoille ja opiskelijoille - kaikille, jotka haluavat pysyä mukana markkinoinnin muutoksessa.

Teoksen kirjoittajista Sami Salmenkivi (BBA, KTM) toimii suunnittelupäällikkönä Dagmar Digitalilla. Niko Nyman on ollut suunnittelemassa ja kehittämässä verkkopalveluita 1990-luvun puolivälistä eli kaupallisen internetin alkuhetkistä lähtien.


ISBN-10:
9521412399
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
2. painos
Painovuosi:
2008
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
312
Tekijät:
Sami Salmenkivi, Niko Nyman
Viivakoodi 9789521412394
Tuotekoodi 28010932
Tekijä Salmenkivi, Nyman
7,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.