Strategisen markkinoinnin perusteet

Kirja esittelee strategisen, laajennetun näkemyksen yrityksen markkinoinnista. Tulosyksikön verkostosuhteisiin liittyvien markkinoinnin tehtävien, prosessien ja strategioiden ohella se esittelee näkemyksen koko organisaation läpäisevästä markkinointihenkisyydestä. Lisäksi kirja esittelee yrityksen ylimmän johdon strategista markkinointia; kirjoittajat osoittavat, miten yrityksen ylimmän tason johtaminen voidaan nähdä koordinoituna markkinointina. Kirjassa korostuvat yrityksen kokonaisvaltainen markkinoiminen ja markkinoinnin nostaminen ylimmän johdon agendalle.


ISBN-10:
9521412267
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2007
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
187
Tekijät:
Henrikki Tikkanen, Jaakko Aspara, Petri Parvinen
Viivakoodi 9789521412264
Tuotekoodi 28010931
Tekijä Tikkanen, Aspara, Parvinen
12,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.