Kohtaamisia Kasvokkain

"Suomesta ei puuttunut opasta tapahtumamarkkinoinnin saloihin. Sen sijaan puuttui selkokielinen, suoraviivainen ja havainnollistava katsaus integroidun markkinointiviestinnän rakenteisiin ja etuihin. Ei puutu enää. Riikka Mari Muhosen ja Laura Heikkisen Kohtaamisia kasvokkain käsittelee olennaisinta, asiakkaan kohtaamista, aidosti medianeutraalista näkökulmasta" Timi Petersen, copywriter- Hasan&partners

"Asiakkaiden todellinen kohtaaminen on monille asiakasvastuullisille totinen, jopa pelottava paikka. Syystäkin, sillä keskeneräisen brändäyksen, palvelusubstanssin tai viestinnän saama vastaanotto on kouriintuntuvampi asiakastapahtumassa kuin mainoskampanja heikot tunnusluvut toimiston pöydällä. Kirja jäsentää ansiokkaasti tapahtumamarkkinoinnin suunnittelua ja toteutusta sekä toimii avainasioiden muistilistana. Mainonnan teon globalisoituessa tapahtumamarkkinoinnin vetovoima Suomessa epäilemättä kasvaa, sillä sitä on tehtävä suomalaisin voimi, paikalliset olosuhteet tuntien,sydämellä."

Ilkka Halava, toimitusjohtaja - MDC RISC International Oy

"Kirja integroi tapahtumamarkkinoinnin keskeiseksi osaksi modernia markkinointimixiä ja antaa lukijalleen eväät tavoitteelliseen työskentelyyn. Raikas tuulahdus suomalaiseen markkinointikirjallisuuteen!"

Esa Rautalinko, markkinointijohtaja - Hartwall


ISBN-10:
9521407670
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2003
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
168
Tekijät:
Riikka Mari Muhonen, Laura Heikkinen
Viivakoodi 9789521407673
Tuotekoodi 28010897
Tekijä None
4,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.