Akatemiasta markkinapaikalle

Organisaatioiden menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö.

Tämä kirja yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat uudella tavalla palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoitta lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista. Näissä tehtävissä onnistuminen vaatii yrityksiltä muuttuvan toimintaympäristön ja erityisesti asiakastarpeiden seuraamista ja ymmärtämistä. Yhtä lailla tärkeää on, että asiakkaalle annettu lupaus kyetään asiakaskohtaamisessa lunastamaan. Avainroolissa on osaava ja motivoitunut henkilöstö, jonka organisaation strategiaa tukeva tahtotila ja valmiudet pohjustetaan hyvällä johtamisella.

Kirjassa yhdistyvät uusi ja vanha, teoria ja käytäntö. Peruskäsitteiden ja vakiintuneen aseman saavuttaneiden teorioiden lisäksi kirjassa nostetaan esiin tuoreita näkökulmia ja tutkimussuuntia. Lukija saa kokonaisvaltaisen ja ajantasaisen kästyksen organisaatioiden arjess vaikuttavista ilmiöistä.

Kirja on suunniteltu sekä liike-elämän käytännön toimijoille että opetuksen tarpeisiin erityisesti kauppatieteissä. Se soveltuu korkeakoulujen ja yliopisto-opiskelijoiden käyttöön sekä aikuis- ja täydennyskoulutukseen.


ISBN-10:
9521419849
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Talentum
Painos:
3. painos
Painovuosi:
2014
Sidosasu:
sid.
Sivumäärä:
264
Tekijät:
Anu Puusa, Helen Reijonen, Pauli Juuti
Viivakoodi 9789521419843
Tuotekoodi 28011210
Tekijä Puusa, Reijonen, Juuti, Laukkanen
39,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.