Muuttuva Markkinointi

Markkinointia on aiemmin kuvailtu hyödykkeiden, markkinointiorganisaatioiden tai markkinointikeinojen näkökulmasta. Markkinoinnin kohteiksi sopivat kuitenkin tuotteiden ja palvelujen lisäksi myös ihmiset, paikat, ideat, kokemukset ja jopa organisaatiot.

Kotlerin käytännönläheiset yritysesimerkit antavat uusia ideoita, kuinka yritys voi menestyä ja vahvistaa asemaansa onnistuneen markkinoinnin avulla. Markkinointia lähestytään kokonaisvaltaisesti johtamisen näkökulmasta. Kotler kertoo, kuinka tulisi organisoida markkinointiin liittyvät toiminnot, rekisterit ja tiedonhallinta entistä tehokkaammin.


ISBN-10:
9510238228
Kieli:
suomi
Kustantaja:
Sanomapro
Painos:
1. painos
Painovuosi:
1999
Sidosasu:
sidottu
Sivumäärä:
268
Tekijät:
Philip Kotler
Viivakoodi 9789510238226
Tuotekoodi 28010528
Tekijä Kotler
52,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.