Itsensä markkinoijat

Kilpailu työpaikoista lisää nuorten vastuuta omasta työllistymisestään. Yksilölliset työurat ja määräaikaisten työsuhteiden kasvu herättävät pohtimaan työntekijän urakehityksen ja ammatillisen identiteetin suhdetta. Ilmiö näkyy media-alalla, jossa oman arvon markkinoinnista ja ammatillisen pätevyyden rakentamisesta on tullut yhä keskeisempi osa alalla pärjäämistä.

Kirja syventyy työelämän muutokseen ottamalla alle 35-vuotiaat journalistit esimerkiksi ammattiryhmästä, josta nousee esiin strategioita muuttuneen työelämän kohtaamisesta. Miten pätkätyökierteessä voi selvitä? Tulisiko itsestä tehdä brändi? Saako toimittaja ottaa kantaa? Onko journalistin työssä lisääntyvä henkilökohtaisuus aitoa?

Vaikka kirjassa keskitytään nuorten journalistien kokemuksiin, ovat samantyyppiset työelämän muutokseen liittyvät teemat ajankohtaisia myös monissa muissa ammateissa.


ISBN-10:
978-951-44-9075-0
Kieli:
suomi
Painos:
1. painos
Painovuosi:
2013
Sidosasu:
nid.
Sivumäärä:
114
Tekijät:
Lehtonen Pauliina
Viivakoodi 9789514490750
Tuotekoodi 28020272
Tekijä None
28,00 €