Arvoa tuottava asiointi

Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin liittyy? Mistä muodostuu arvoa tuottava asiointikokemus? Olemmeko asioidessamme enemmän järkeileviä kuin tunneperäisiä?

Tämä kirja syventää ymmärrystä asiakkaan kokeman arvon rakentumisesta hyötyjen ja uhrausten varaan. Kirjassa tarkastellaan sekä rationaalisia että mielihyvähakuisia asioinnin osatekijöitä. Asiakkaat ovat aistinvaraisia toimijoita, joita ohjaavat sekä rationaaliset että emotionaaliset kriteerit.

Asiakkaan kokeman arvon ymmärtäminen on palvelujen kehittämisen ja kilpailukyvyn edellytys. Tarkastelutapa luo pohjaa kehityshaasteiden tunnistamiselle ja antaa työkaluja sekä yrityksille että julkisyhteisöille.


ISBN-10:
951-44-5417-0
Painos:
2
Painovuosi:
2004
Sivumäärä:
160
Tekijät:
Kuusela Hannu & Rintamäki Timo
Viivakoodi 9789514454172
Tuotekoodi 28020007
Tekijä S=TAL Kuusela, Hannu & Rintamäki, Timo
21,00 €
Tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla.